עקב מחסור במנות דם, ארגון מד"א בשיתוף מתנדבי "הצלה פתח תקווה" וארגון "עזר מציון" יקיימו ביום רביעי הקרוב מבצע התרמת דם נרחב בעיר. הציבור הרחב נקרא להגיע, לתרום ולהציל חיים.
מבצע ההתרמה ייערך לעילוי נשמתו של קצין המילואים צבי כהן ז"ל, ויתקיים ביום רביעי, 15 באפריל 2026 (כ"ח בניסן התשפ"ו), בין השעות 18:00 ל-23:00. עמדות ההתרמה יוצבו בבית הכנסת "זכור לאברהם" (לשעבר "החושן"), הממוקם ברחוב מנחם בגין 81 בשכונת גני הדר בפתח תקווה.
דגשים והנחיות לתורמים:
• חובה להציג תעודה מזהה טרם התרומה.
• בני נוער בגילאי 17 עד 18 רשאים לתרום בכפוף להצגת אישור הורים בלבד.
• במתחם יוקצו מקומות נפרדים לגברים ולנשים.
• האירוע ייערך בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ובמקום קיים מרחב מוגן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.