מועדון הכדורגל המקומי, הפועל מחנה יהודה, רשם הישג ספורטיבי מרשים כאשר הבטיח את העפלתו לליגה א' לקראת העונה הבאה.
העפלתה של הקבוצה מגיעה כתוצאה מעבודה קשה והתמדה של סגל השחקנים והצוותים המקצועיים במועדון לאורך העונה. ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, בירך את הקבוצה על סיום העונה המוצלח וציין את הכבוד הגדול שהישג זה מביא לעיר. בדבריו, שיבח ראש העיר את המועדון כולו, והוסיף כי בעיר גאים בשחקנים ומאחלים לקבוצה הצלחה והישגים נוספים גם בהמשך הדרך בליגה החדשה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.