לקראת יום הזיכרון לחללי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה, יצאו ביום שני השבוע תלמידי שכבת י"א מהקמפוס השש-שנתי "אחד העם" בפתח תקווה לבתי העלמין, על מנת להשתתף בטקס מרגש של הנחת זרים.
במהלך הביקור בבתי העלמין, התלמידים שמעו את סיפוריהם של הנופלים. ציון דרך משמעותי וכואב במסגרת הפעילות נרשם כאשר התלמידים פקדו את קברה של ענבר היימן ז"ל, בוגרת בית הספר.
על פי הודעת הקמפוס, היימן נחטפה ב-7 באוקטובר ממסיבת ה"נובה" ושוחררה השנה. צוות בית הספר והתלמידים הניחו זר על קברה, כיבדו את זכרה, וביקשו להעביר מסר של זכרון והנצחה לכלל החללים באמירת 'יהי זכרם ברוך'.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.