ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, השתתף הבוקר בשורת טקסי זיכרון ברחבי העיר, לכבודם ולזכרם של חללי מערכות ישראל.
במסגרת אירועי הזיכרון, הניח ראש העיר זרים באנדרטת חללי ההגנה, האצ"ל, הלח"י והמחתרות, וכן באנדרטת חללי תרפ"א הממוקמת ברחוב חיים עוזר הדרומי.
בנוסף, לקח גרינברג חלק בטקס ההוקרה וההצדעה לחללי מערכות ישראל שנפלו בשנת תש"ח, וכן השתתף בטקס המרכזי שהתקיים בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה, בו הצדיעו המשתתפים לכלל חללי צבא ההגנה לישראל.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.