מועדון הכדורגל הפועל "מבנה" פתח תקווה קורא לאוהדי הקבוצה להגיע ולתמוך בה במשחק הקרוב שייערך ביום שבת. הקריאה לאוהדים למלא את היציעים מגיעה על רקע התחייבותו והארכת חוזהו של המאמן עומר פרץ במועדון האורדוני.
בהודעה שפרסם המועדון הובהר כי לאחר שפרץ התחייב לקבוצה, כעת הגיע הזמן של קהל האוהדים "להתחייב בחזרה". בקבוצה מדגישים את חשיבות התמיכה מהיציעים וציינו: "זה המקום שלנו, זו הבמה שלנו", מתוך ציפייה שהאוהדים ימלאו את היציע וידחפו את הקבוצה קדימה.
לרשות האוהדים הועמדו קישורים מקוונים להבטחת מקומם במשחקי הבית:



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.