מרכז הצעירים "החממה" בפתח תקווה הודיע על ארגון צפיות משותפות במשחקי חצי גמר ליגת האלופות. ההקרנות ייערכו על מסך ענק בבר-קפה "BALI" בעיר.
האירועים יתקיימו במהלך שני ערבים: ביום שלישי, ה-5 במאי, יוקרן המשחק בין ארסנל לאתלטיקו; וביום רביעי, ה-6 במאי, יוקרן המשחק בין פ.ס.ז' לבאיירן.
בשני הערבים, פתיחת הדלתות תחל בשעה 20:00, ובמקום יוצעו בירה מהחבית, אלכוהול ותפריט מזון. שריקת הפתיחה למשחקים תתקיים בשעה 22:00.
ההקרנות ייערכו ברחוב גוטמן 22, מול השוק בפתח תקווה. מארגני האירוע מציינים כי במקום ישנו מרחב מוגן צמוד.
סרטון:

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.