תלמידי שכבת ט' מבית הספר השש-שנתי "משה ארנס" בפתח תקווה יצאו להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה להיכל ספורט, שיוקם בסמוך למקום שבו נרצח ימנו בנימין זלקה ז"ל.
היוזמה להשתתפות התלמידים בטקס הובלה על ידי רכזת השכבה, נירית, ורכזת המעורבות, שני. מטעם בית הספר צוין כי מדובר באירוע בעל משמעות עמוקה, המבטא בחירה בחיים ובתקווה מתוך כאב.
במהלך הפעילות למען המאבק באלימות, נשאו התלמידים דגלי ישראל ושלטים שעליהם נכתב "די לאלימות" ו"אלימות היא לא פתרון!". במקביל, הוקמו במקום פינות הנצחה שבהן הודלקו נרות והוצבו תמונות ומכתבים לזכרו של זלקה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.