במסגרת סבב פגישות שמקיים ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, יחד עם גורמי המקצוע מול תלמידי מוסדות החינוך בעיר, נערך מפגש עם תלמידי ישיבת "אמית אלירז". בישיבה זו למד ימנו (בנימין) זלקה ז״ל, אשר נרצח.
המפגש כלל שיח פתוח על התחושות והכאב שעולים בעקבות הרצח. במהלך השיח, עסק המפגש בדרכי ההתמודדות, בחשיבות האחדות והחוסן, ובדרך להמשיך קדימה מתוך ערכים של ערבות הדדית ואחריות.
הביקור נועד לחזק את התלמידים ואת צוותי החינוך לאור התקופה והרגעים המורכבים שאיתם הם מתמודדים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.