זיו פגיר, תלמיד שכבת י"ב בבית החינוך השש שנתי "בן גוריון" בפתח תקווה, קיבל את אות ההצטיינות המחוזי בטקס "התפתחות אישית ומעורבות חברתית".
קבלת האות המחוזי מגיעה לאחר שפגיר זכה קודם לכן גם באות ההצטיינות העירונית, בגין מעורבותו ועשייתו למען הקהילה.
מטעם צוות בית החינוך נמסר כי הם מבקשים להביע את גאוותם בתלמיד על הדרך, ההתמדה והעשייה, וציינו כי הוא מהווה דוגמה ומופת. עוד הוסיפו בבית הספר את תקוותם להמשך העשייה, הנתינה והערבות ההדדית.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.