תיכון שש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה אירח ביום שני (4.5) את תלמידי כיתות ו' מבית הספר איינשטיין לביקור היכרות, לקראת שנת הלימודים הבאה.
את התלמידים האורחים הובילו חברי מועצת התלמידים ומשצ"ים פשצ"ים מכיתות ח' בסיור מקיף ברחבי בית הספר. הסיור כלל מספר תחנות, ובהן מעגלי שיח עם היועצות מור, פולי ונעמה ועם הרכזת יפעת, וכן תחנה ספורטיבית בהובלת גל, יחד עם מדריכי מועדון הספורט ותלמידי התיכון. בנוסף, נערך לתלמידי כיתות ו' סיור בין מבני בית הספר להיכרות עם המקום הצפוי לשמש אותם בשנה הבאה.
מטעם התיכון נמסרה תודה לכל השותפים – התלמידים והמורים – שתיאמו והפעילו את פעילויות הסיור.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.