אגף הנוער של עיריית פתח תקווה הפעיל אמש (שישי) מרחבי פעילות בטוחים המיועדים לבני ולבנות הנוער בעיר.
המרחבים הציעו פעילויות שונות עבור המשתתפים. במסגרת ההפעלה הועמדו לרשות בני הנוער משחקים כגון שולחן ביליארד ושולחן כדורגל. בנוסף, הופעלו במרחבים פינות ישיבה מותאמות שכללו מחצלות ופופים לרווחת הצעירים.
ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, עדכן על הפעלת המרחבים ועל כך שהם מספקים פעילות אטרקטיבית ובטוחה עבור בני ובנות הנוער המקומיים.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.