ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, השתתף במרוץ הנצחה לזכרו של סגן שחר בן נון ז״ל, מפקד צוות בסיירת צנחנים, שנפל בעת לחימה בדרום רצועת עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל".
המרוץ נערך בהשתתפות בני משפחתו של שחר, הורים, תלמידים, תלמידות ואנשי הצוות החינוכי בבית הספר "אהוד מנור" בעיר. במהלך האירוע, עצרו המשתתפים לרגע של זיכרון והוקרה לסגן בן נון, אשר תואר כאדם מעורר השראה שפעל מתוך אומץ, אחריות, רגישות ואהבת הארץ, וניחן בנתינה, מנהיגות ודוגמה אישית.
מטעם בית הספר אהוד מנור נמסר: "נמשיך לשאת את זכרו בלב, לספר את סיפורו ולהעביר לתלמידים את הערכים שעליהם גדל ופעל".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.