המחזור השלישי של התוכנית "מסע אל האופק" יצא לאחרונה לדרך בפתח תקווה, בהובלת אגף חברה, נוער וצעירים.
מדובר בתוכנית המיועדת לחיילים ולחיילות משוחררים וכן לבוגרי שירות לאומי, אשר מטרתה ללוות את הצעירים בצעדים הראשונים לחיים האזרחיים.
במסגרת התוכנית, המשתתפים מקבלים ליווי אישי, מנטורינג וסדנאות פרקטיות בתחומי קריירה, לימודים, התנהלות פיננסית ופיתוח אישי. כמו כן, הפעילות כוללת היכרות עם עולם התעסוקה והאקדמיה, במטרה להעניק למשתתפים כלים, ביטחון וכיוון לעתיד.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.