הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תחרות המחול השנתית של מוסדות החינוך בפתח תקווה התקיימה השבוע בהשתתפות 36 להקות

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה

השבוע התקיימה בפתח תקווה תחרות המחול השנתית של מוסדות החינוך בעיר, בהם בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים, התיכונים ומוסדות החינוך המיוחד. במסגרת האירוע, 36 להקות עלו לבמה והציגו מופעי מחול שהדגימו יצירתיות, עבודת צוות והתמדה.


התחרות אורגנה ביוזמת אגף הספורט ומחלקת המחול בעירייה, במטרה לשמש במה המאפשרת לילדים ולבני הנוער להביא את עצמם לידי ביטוי, לחזק את הביטחון העצמי ולחוות עשייה קבוצתית.


האירוע התקיים בהובלת מנהל אגף הספורט משה רנד, מנהלת מחלקת המחול בילו עידו, ויוספה אחלופי. במסגרת התחרות צוינה לשבח השקעתם של הרקדנים והרקדניות, המורות והמורים, הכוריאוגרפיות, צוותי החינוך וההורים שליוו ותמכו במשתתפים לאורך כל הדרך.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה