אגף איכות הסביבה וחינוך סביבתי בעיריית פתח תקווה מקיים סיור היסטורי לאורך גדת הירקון, שיעסוק בסיפורם של אנשי "ההגנה" שפעלו באזור במהלך תקופת המנדט הבריטי. הסיור יתקיים ביום חמישי, 28.5, וההתכנסות תיערך בשעה 09:00 בכפר הבפטיסטים.
הסיור, שאורכו עד 2 קילומטרים, יודרך על ידי חיים מייטליס ויימשך כשעתיים. המשתתפים מתבקשים להצטייד בנעלי הליכה נוחות, מים, ארוחת בוקר קלה וכובע.
ההשתתפות בסיור מוצעת ללא תשלום, אך היא מותנית בהרשמה מראש. בפרסום מצוין גם המסר "שביל הירקון, 7 רשויות ירקון אחד".
לשאלות והבהרות ניתן לפנות לשוש דולב בהודעת ווטסאפ למספר 054-7705317.
להרשמה מראש: https://bit.ly/48QAMgR
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.