הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

חגיגת יום המוזיאונים הבינלאומי בפתח תקווה: כניסה חופשית ביום שני ה-18.5

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת

ביום שני, 18 במאי 2026, תצוין חגיגת יום המוזיאונים הבינלאומי בקריית המוזיאונים בפתח תקווה. הפעילות תתקיים בין השעות 10:00 ל-20:00, והכניסה תהיה חופשית.

במסגרת היום מתוכנן הלו"ז הבא:

  • 11:00 – סיור בגן הפסלים ברחבה עם מנהלת מחלקת החינוך, רעות נתיבי.
  • 12:00 – סיור באוסף המוזיאון לאמנות עם האוצרת ורשמת האוסף, סיגל קרינסקי.
  • 16:30 – שעת סיפור לילדים בגילי 4 עד 8. הסיפור יהיה "למלא את הדלי" מאת טום ראת ומרי רקמיר, יחד עם סבתא ניצה.

בנוסף, יתאפשר למבקרים צעירים (בגילי 2 עד 7) להיכנס למתחם "המוזיאון הראשון שלי", שיהיה פתוח ללא כל עלות.

להרשמה ולפרטים נוספים, ניתן להיכנס לקישור הבא: https://did.li/MFF6q.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה