הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ועדת ההיגוי לתוכנית "הדרך החדשה" התכנסה בפתח תקווה לקידום יוצאי אתיופיה

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית פתח תקווה

ועדת ההיגוי לתוכנית "הדרך החדשה – שילוב מיטבי" התכנסה בפתח תקווה, בהובלת ראש העיר רמי גרינברג. התוכנית נועדה לקידום יוצאי אתיופיה במגוון תחומי החיים, ובהם חינוך, בריאות, רווחה, אקדמיה, תעסוקה ועוד.


במהלך הדיון הוצגו הפעילויות והתוכניות העירוניות הפועלות לחיזוק השוויון, ההזדמנויות והשילוב בקהילה. מעיריית פתח תקווה נמסר כי בני ובנות העדה האתיופית הם חלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני ומהקהילה, וכי בעירייה ימשיכו לפעול למענם ולקדמם בכל הפרמטרים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה