ד״ר רמה שוורץ, רופאה בכירה במחלקה לרפואה דחופה (מלר״ד) במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה ויו״ר הוועדה להגנת הילד, נפטרה ביום ראשון, ה-17 במאי.
ד״ר שוורץ הייתה מחלוצות תחום הילד בסיכון בישראל. היא שימשה כיו״ר הוועדה להגנת הילד במשך למעלה מעשור ופעלה לקידום העלאת מודעות לחשיבות מניעת ואיתור מצבי מצוקה ופגיעות בקרב ילדים.
כמומחית ברפואת ילדים ורפואה דחופה בילדים, עבדה ד"ר שוורץ למעלה מ-20 שנים כרופאה בכירה במלר״ד שניידר. לאורך השנים טיפלה באלפי ילדים מרחבי הארץ והעולם במקצועיות, צניעות, אכפתיות, חמלה ומסירות.
ד״ר שוורץ, בת 60 ותושבת קרית אונו, הותירה אחריה בן זוג ושלושה ילדים. היא הייתה מוערכת ואהובה מאוד על ידי עמיתיה בבית החולים ומחוצה לו. בהודעה שפרסם מרכז שניידר לרפואת ילדים, נמסר כי הם משתתפים בצערה של המשפחה על מותה בטרם עת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.