הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

היום (19.5): אירוע "מסיבת בריאות" בגינת הענבל בפתח תקווה, הכניסה חופשית

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מתנ"ס עמישב - פתח תקווה
צילום מתוך דף הפייסבוק מתנ"ס עמישב - פתח תקווה

מתנ"ס עמישב, בשיתוף מחלקת הבריאות העירונית של פתח תקווה ומקפ"ת, יקיים היום (שלישי, 19.5.2026) אירוע תחת הכותרת "מסיבת בריאות". הפעילות תתקיים בשעה 17:00 בגינת הענבל בפתח תקווה, הממוקמת מאחורי מרכז מסחרי צלאח שלום.


האירוע יועבר על ידי הדיאטנית ענת מתיאש, והוא נערך במסגרת סדרת הפעילויות "שלישי בריא ומאושר בגינה" המתקיימות ברחבי העיר במהלך החודשים מאי ויוני.


הכניסה לאירוע חופשית, ועל פי המארגנים יחולק ארטיק בחינם לכל משתתף. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-9339393.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה