מתנ"ס עמישב, בשיתוף מחלקת הבריאות העירונית של פתח תקווה ומקפ"ת, יקיים היום (שלישי, 19.5.2026) אירוע תחת הכותרת "מסיבת בריאות". הפעילות תתקיים בשעה 17:00 בגינת הענבל בפתח תקווה, הממוקמת מאחורי מרכז מסחרי צלאח שלום.
האירוע יועבר על ידי הדיאטנית ענת מתיאש, והוא נערך במסגרת סדרת הפעילויות "שלישי בריא ומאושר בגינה" המתקיימות ברחבי העיר במהלך החודשים מאי ויוני.
הכניסה לאירוע חופשית, ועל פי המארגנים יחולק ארטיק בחינם לכל משתתף. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-9339393.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.