הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

נמרוד גלזר, תלמיד תיכון משה ארנס בפתח תקווה, זכה באליפות ישראל באופני כביש לקדטים

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק שש שנתי משה ארנס פ"ת
צילום מתוך דף הפייסבוק שש שנתי משה ארנס פ"ת

נמרוד גלזר, תלמיד הכיתה האולימפית בתיכון השש-שנתי משה ארנס בפתח תקווה, זכה בתואר אלוף ישראל באופני כביש לקדטים (גילאי 15-16).

אליפות ישראל באופני כביש, בה השתתף וזכה גלזר, התקיימה בבית גוברין. בסיום התחרות הוענק לו המקום הראשון בקטגוריית הגיל שלו.

מבית הספר נמסר כי מדובר בהישג, וכי צוות המוסד החינוכי מתגאה מאוד בהצלחתו של התלמיד.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה