ועידת השלטון המקומי MUNIEXPO 2026 נפתחה הבוקר (שלישי) ואלפי מבקרים ממלאים את האולמות.
סגן ראש עיריית פתח תקווה, צדוק בן משה, שלקח חלק בוועידה, ציין כי הגיע במטרה לבחון את החידושים בתחומי הנגישות והחדשנות. לדבריו, הוא התרשם עמוקות משלל החברות המציגות פתרונות בתחומים אלו.
במסגרת סיורו בתערוכה, ביקר בן משה בביתנים של חברות שונות, בהן חברת "מילגם" וכן בביתן של מוצרי "נתיב" המציג פתרונות נגישות חדשים. סגן ראש העיר ציין כי טרם הספיק לראות את כל ההיצע הרחב שבתערוכה וכי בכוונתו להמשיך ולעדכן בהמשך.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.