הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

עיריית פתח תקווה והמשרד לעלייה והקליטה חנכו את מועדון הנוער החדש "מחוברים"

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק רמי גרינברג
צילום מתוך דף הפייסבוק רמי גרינברג

ביום שני (22.6) נחנך מועדון הנוער "מחוברים", המשמש כבית חדש לבני ובנות הנוער בפתח תקווה. המועדון הוקם על ידי עיריית פתח תקווה בשיתוף המשרד לעלייה והקליטה.


במסגרת המיזם, המבנה שופץ מהיסוד והוקם בו חדר מחשבים. המקום מיועד לשמש כמרחב ללמידה, מפגשים חברתיים, פעילויות ופיתוח אישי. כיום מגיעים למועדון למעלה מ-60 בנות ובני נוער.


במהלך טקס החנוכה של המועדון, הורים ובני נוער עלו לבמה כדי לשתף עד כמה המקום משמעותי עבורם והודו למעורבים בהקמתו.


ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, מסר כי הפעילות העירונית תמשיך להשקיע בנוער של פתח תקווה במטרה ליצור מסגרות איכותיות, לחזק את תחושת השייכות ולפתוח הזדמנויות לצמיחה, התפתחות והצלחה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה