הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי שכבת י"ב מבית הספר הרב תחומי עמל פ"ת א' יצאו לטיול שנתי באילת לאחר שבוטל פעמיים עקב המלחמה

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק הרב תחומי עמל פ"ת א'
צילום מתוך דף הפייסבוק הרב תחומי עמל פ"ת א'

לאחר שבוטל פעמיים בעקבות המלחמה, תלמידי שכבת י"ב של בית הספר הרב תחומי עמל פ"ת א' יצאו לטיול השנתי באילת. הטיול ארך שלושה ימים וכלל פעילויות טבע, אתגר וגיבוש משותף.

במהלך הטיול ביקרו התלמידים והצוות במדרשת בן גוריון, טיילו בעין עבדת ובפארק תמנע, וכן סיירו בטיילת אילת, במצפה התת-ימי ובפארק האתגרים, ולקחו חלק בפעילות שנירקול.

בבית הספר ציינו כי מעבר לחוויות, הטיול היווה הזדמנות עבור התלמידים לצבור ערכים וזיכרונות משותפים. הובעה תודה למנהלת בית הספר, מירי ענני, שפעלה להוצאת הטיול לפועל, וכן לצוות שכבת י"ב ולצוות המורים שליוו את הטיול במהלך שלושת הימים.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה