הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ההצגה "בואו לאכול אותי" תעלה בתיאטרון הדופן בפתח תקווה ב-16.7.26

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת
צילום מתוך דף הפייסבוק צדוק בן משה - סגן ראש העיר פ"ת

ביום חמישי, ה-16 ביולי 2026, תעלה ההצגה "בואו לאכול אותי" בתיאטרון הדופן בפתח תקווה.

על פי תיאור ההצגה, היא עוסקת בשתי ארוחות ערב, בשני סיפורים, ומעלה שאלה אחת מרכזית: האם חברות יכולה להתקיים כשאחד אמור לאכול את השני?

האירוע יתקיים בשעה 20:00 בתיאטרון הדופן, הממוקם במתחם התרבות בקריית המוזיאונים, רחוב ארלוזורוב 30, פתח תקווה.

ניתן להזמין כרטיסים דרך אתר היכל התרבות, בקישור הבא: לרכישת כרטיסים, או באמצעות הטלפון במספר 03-9125222.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה