הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

הצגת התיאטרון "בואו לאכול אותי" תעלה בתיאטרון הדופן בפתח תקווה ב-16.7.26

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק רמי גרינברג
צילום מתוך דף הפייסבוק רמי גרינברג

תיאטרון הדופן בפתח תקווה יעלה את ההצגה "בואו לאכול אותי". המופע יתקיים ביום חמישי, ה-16 ביולי 2026, בשעה 20:00.


עלילת המופע סובבת סביב שתי ארוחות ערב ושני סיפורים, ומעלה את השאלה: האם חברות יכולה להתקיים כשאחד אמור לאכול את השני.


האירוע ייערך בתיאטרון הדופן, הנמצא במתחם התרבות בקריית המוזאונים, רחוב ארלוזורוב 30, פתח תקווה. ההצגה עולה בשיתוף עיריית פתח תקווה והיכל התרבות.


ניתן להזמין כרטיסים באתר היכל התרבות, בקישור הייעודי: להזמנת כרטיסים, או טלפונית במספר 03-9125222.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה