קבוצת הנשים של מכבי עירוני רמת-גן העפילה לחצי גמר הפלייאוף לאחר שניצחה את בנות בני פתח-תקווה בתוצאה 54:85. בשלב חצי הגמר, יפגשו השחקניות מרמת-גן את קבוצת אליצור רמלה בסדרת משחקים שתכריע את הטובה מחמש משחקים. הקבוצה והאוהדים מצפים להמשך ההצלחה במערכה להשגת התואר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.