נבחרת האתלטיקה של הכיתה האולימפית בבית הספר משה ארנס בפתח תקווה השתתפה בסבב השני של מרוצי השדה במקצה השליחים מעורב. בתחרות השתתפו שתי קבוצות שליחים מעורבות, כאשר באחת מהן היו שני תלמידים מבית הספר ארנס, ספיר וליאל, ובשנייה ינאי ויעל. את שתי הרביעיות השלימו ילדים מאגודת האתלטיקה מכבי במושבה.
בסבב הראשון שהתקיים ב-31 באוקטובר, אחת הרביעיות זכתה במקום השלישי. הפעם, שתי הרביעיות הצליחו להגיע לפודיום וזכו במקומות השני והשלישי. הילדים הפגינו מאמץ רב על המסלול ולא וויתרו על אף מילימטר במאבק על המקומות הראשונים. כל הכבוד לנבחרת על ההישגים המרשימים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.