בית החולים בילינסון מפתח תקווה השתתף בכנס הבין-לאומי לקידום בריאות בהירושימה, יפן. צוות מבילינסון, שכלל את נטלי לנצמן, אחות מרכזת בכירה בתחום האיכות, ילנה קמושביץ, אחות אחראית מלר״ד בבית החולים השרון, ודינה רם, מנהלת אדמיניסטרטיבית של המערך לנוירוכירורגיה, הציג את סיפור ההקמה של "מרפאות בילינסון באילת". הפרויקט, בהובלת פרופ' שגיא הרנוף, מנהל המערך לנוירוכירורגיה בבילינסון, הוקם תוך חודש בלבד לאחר תחילת מלחמת "חרבות ברזל". במסגרת הפרויקט הוקמו 10 מרפאות מקצועיות שטיפלו באלפי מטופלים והעניקו רפואה מתקדמת ל-60,000 מפונים באילת. המצגת שהוצגה בכנס עוררה עניין רב ושאלות רבות מצד המשתתפים על האופן שבו הצליחו לבצע את הפרויקט במציאות מורכבת. הצוות הביע גאווה על ייצוג ישראל בזירה העולמית והצגת החדשנות הישראלית גם בימים מאתגרים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.