תלמידי מגמת תקשורת משכבת י' מבית החינוך השש שנתי בן גוריון בפתח תקווה נסעו לאולפני הטלוויזיה בנוה אילן והשתתפו כקהל בצילומי התכנית "הכוכב הבא". התלמידים הביעו התלהבות מהאולפנים המשוכללים ומהמפורסמים שפגשו במהלך הביקור. הם נהנו מהופעות הזמרים והתרגשו במיוחד כאשר ההפקה התייחסה לתלמידה נועם גלבוע, שאחותה דניאלה עדיין חטופה. מנחי התכנית, אסי ורותם, הביעו תקווה לחזרתה של דניאלה יחד עם כל שאר החטופים. האירוע היה חוויתי, משמעותי ומרגש עבור התלמידים, והם חזרו עם תחושת גאווה על כך שהכוכבים האמיתיים נמצאים בתיכון שלהם.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.