המדובר במבנה שנבנה בסגנון המיוחד שאפיין המבנים הברטיים בארץ.
לפני קצת למעלה מ-10 שנים חודשה התחנה ולמרות שהיתה הנחייה לשמר המבנה - זה נהרס ע"י היזם (רכבת ישראל) למרות קול הצעקה שעלה בנושא.
בהמשך דובר על שחזור המבנה; בפועל לא ממש קרה.
נדמה שרק בניין אחד מקורי קטן נותר והוא ממוקם בשקע התחום ע"י סובת הכביש בין התחנה החדשה למתחם בתי הקפה שמצפונה.
חבל שיש מי שהעדיפו להשתמש בו לצורך מנהלי כל שהוא תוך שהוא מאופר עם צנרת חשופה, מנועי מזגנים ומוקף במחסנים מכוערים מבנייה זמנית (האם בכלל יש להם היתר?)
חבל - מדובר על אתר קטן ומבוזבז.
המבנה ממוקם במקום מרכזי ויכול להיות נצפה ע"י קהל רב שעובר במקום מדי יום לרבות סופי שבוע; יתר על כן ניתן להסב אותו למוזיאון קטן.
עיריית רחובות והמועצה לשימור אתרים - הרימו הכפפה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.