
ביום שלישי, 10.5, בשעה 19:45, תתקיים העצרת מרכזית של אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בגן הבנים, ברחוב הבנים 10. העצרת תתקיים בניהול בית יד לבנים, בהשתתפות הזמר אורח דוד דאור, חניכי בימת הנוער, בבימוי רינת אלו וניהול מוסיקאלי משה יוסף.
בעצרת ישאו דברים ראש העיר, רחמים מלול, נציג ממשלת ישראל, שר התיירות יריב לוין, הרב הראשי לרחובות, שמחה הכהן קוק שליט"א ונציגת המשפחות השכולות, מוריה אשכנזי, אלמנתו של יאיר אשכנזי ז"ל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.