תלמידים, מורים והורי בית הספר ויצמן החליטו להירתם למען עמותת צער בעלי חיים רחובות ולקיים ביום שני ה-6.6, בין השעות 17:00-19:00, הפנינג "מצילים את ירוחם" לסיוע לעמותת צער בעלי חיים רחובות. האירוע יתקיים בבית ספר ויצמן ברחובות, ברחוב מרשוב 3, והכניסה היא חופשית.
ההפנינג מיועד לכל המשפחה ויכלול:
הופעות, הגרלות, פינות יצירה ,מכירת בגדי נשים וילדים של מגוון מעצבים וכיבוד במחיר סמלי.
כל ההכנסות מיועדות להצלת צער בעלי חיים.
לפרטים: טלי ליברמן- 0542461940

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה