
מחר, ביום שישי, ה-20.5, בשעות 9:00-10:30, יתקיים המפגש הראשון בסדרת מפגשי קבוצת ההורים הכוללת 10 מפגשים בסה"כ, במכללה העירונית רחובות, רחוב גיבורי ישראל 2.
במסגרת המפגשים, מתוודעים ההורים לתכנים ההומניסטיים/חיוביים/חברתיים על פי הגישה האדלריאנית הדוגלת באופטימיות,התייחסות מכבדת ולא שיפוטית ובקבלה, הנוגעים בדרכי חינוך המושתתות על עידוד, שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה ומכבדת בין הורים לילדים.
מטרת המפגשים הינה לימוד רציונל התנהגותי ורכישת כלים לאיתור וחיזוק המשאבים ההוריים המאפשרים התמודדות טובה יותר, ומסוגלות לבצע את התפקיד ההורי מתוך סמכות מכבדת תוך חיזוק הביטחון העצמי.
בין הנושאים בהם תעסוק הקבוצה:
ילד נולד בלי "דף הוראות", הבנת התפקיד ההורי, הבנת התנהגויות מפריעות ודרכים לשנות אותן, שיתוף פעולה במשפחה, אמנות העידוד וחשיבותו בפיתוח הביטחון העצמי של הילד, מריבות בין אחים, דרכי חינוך כאמצעי להתפתחות ילד אחראי ועצמאי , פרידה מגישות שגויות – פינוק, חסות יתר, גבולות וחוקים – הגדרתם ואכיפתם במסגרת המשפחה.
בהרשמה מראש בלבד,
לפרטים והרשמה: טלפון 08-9455824, מכללה העירונית רחובות, רחוב גיבורי ישראל 2.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.