








השבוע הסתיימה לה עוד עונה מוצלחת ביותר בבית הספר לכדורגל של רחובות וקבוצות הליגה של מכבי רחובות. בטקס מרגש בנוכחות כל ילדי בית הספר לכדורגל וילדי קבוצות הליגה וההורים שלהם שכלל הפנינג ענק שהפיקה חברת עידו דוכני מזון נחתמה עוד עונה מוצלחת כאשר בשיא הערב הוענקה צלחת אליפות לקבוצת ילדים ב של המחלקה על ידי סגן ראש העיר מר מתן דיל. במהלך הערב הגיע שחקן בית״ר י-ם אלעד גבאי אשר הצטלם עם השחקנים ובירך אותם.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה