
זו השנה השביעית בה מתקיים טורניר בתי הכנסת בכדורסל. הטורניר השנה יחל ב-16/06 וישתתפו בו 6 קבוצות מכל רחבי העיר מקהילה או בית כנסת. הטורניר הייחודי מנוהל בשיתוף פעולה בין עיריית רחובות, החברה העירונית לתרבות וספורט, מכבי רחובות והפורום הדתי לאומי.
חבר מועצת העיר אמיתי כהן מסר:

״אני שמח שגם השנה הצלחנו להרים טורניר שהוא שונה, שמביא איתו רוח ספורטיבית לציבור הדתי בעיר. הציבור מוזמן להגיע למשחקים וליהנות מכדורסל טוב באווירה נעימה. בהזדמנות זו אני מודה לראש העיר, למנהל מחלקת הספורט איציק עובדיה מהחברה העירונית, לאנשי מכבי רחובות על הייעוץ והתמיכה המקצועית ולדניאל בר דובר משרד הדתות שמנהל ומרכז את הטורניר״

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.