מכתב האישום עולה עוד כי, במספר רב של מקרים, מימשה הנאשמת את איומיה והענישה את ילדיה באופן שפגע בגופם ובנפשם. כך, בין השאר, הכריחה את בתה לשהות בחדר האמבטיה (המצחין מריחות של ביוב), העמידה את בנה, במשך שעות, מאחורי המקרר, הכריחה אותו לישון על רצפת הדירה, ולעיתים אף סילקה אותו, לפרקי זמן ממושכים מן הבית. אך בכך לא תמה מסכת ההתעללות בילדיה. כפי שעולה מכתב האישום, נהגה הנאשמת, לכל אורכה של התקופה הרלוונטית לכתב האישום, למנוע מילדיה צרכים חיוניים. בין היתר, נמנעה הנאשמת מלספק לילדיה מזון, נעלה אותם בדירה, אסרה על הילדים לשוחח ביניהם אלא בלחישות, מנעה מהם, במספר מקרים, מלעשות את צרכיהם בחדר השירותים, ואף אסרה עליהם להתקלח. בית המשפט גזר על הנאשמת 27 חודשים בכלא ודחה את בקשת הנאשמת להקל בעונשה וקבע שהחל מתאריך 23/10/12 תחל לרצות את עונשה בכלא
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה