
היום שני 27/6/16 קיימה וועדת הפנים של הכניסה ישיבה בנושא הסדרת תגמול כספי לחברי מועצת העיר, הדיון הוא המשך להצהרת שר הפנים אריה דרעי לפני 3 חודשים על כוונתו להסדיר תגמול מסוים לחברי מועצת העיר הפועלים בהתנדבות מלאה. הישיבה שהתכנסה היום כבר מתכנסת פעם שלישית כאשר יו"ר הועדה ח"כ דודי אמסלם מסר כי בכוונתו להסדיר את שיפוי חברי המועצה עוד במהלך הקיץ הקרוב. ואילו נציג משרד מסר בישיבה כי שר הפנים ידרוש בתקציב 2017-18 תוספת 60 מיליון ₪ לתגמול ושיפוי חברי מועצת העיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה