
מכללת אורט רחובות קיימה יריד תעסוקה מוצלח במיוחד לבוגרי המכללה.
נכחו ביריד כ- 200 בוגרים של המכללה בתחום המכונות חשמל ואלקטרוניקה . אשר קיבלו הצעות עבודה בחברות כמו אינטל, אפלייד מטיריאלס ,אל אופ ועוד רבות.
זהו יריד התעסוקה הראשון שמכללת אורט רחובות מקיימת במסגרת פיתוח מועדון הבוגרים שלה.
מנהל המכללה דניאל פוסלניץ חרט על דגלו לקדם את נושא התעסוקה וההשמה של בוגרי המכללה ומועדון הבוגרים של המכללה יפעל לפיתוח קשרים הדדיים והדוקים בין המכללה לבין בוגריה ויהווה במה לקשר בין העולם האקדמי לעולם המעשי והן לקשר מקצועי תומך בין הבוגרים לבין עצמם.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה