
גמר גביע המדינה בשחמט לשנת 2016 התקיים במתחם הרכבת במושבה הגרמנית בבירה, ירושלים, בה לקחו חלק כל רבי האמנים המובילים בארץ.
כזכור, רק לאחרונה, ולראשונה בתולדותיו הצליחה קבוצה מבית הספר העירוני לשחמט ברחובות, ברשותו של המאמן אלכס פרדקין להעפיל לליגה הלאומית. קבוצת השחמטאים הצעירה הפתיעה את האמנים המכובדים שהגיעו לצפות בתחרות כאשר השיגה את המקום הרביעי מבין 42 הקבוצות שהשתתפו מכל רחבי הארץ.
מנהל בית הספר העירוני לשחמט ברחובות, אלכס פרדקין:
"ההישג שלנו לא היה מתאפשר ללא השקעתה של עיריית רחובות בבית הספר לשחמט. ההישג שלנו הוא הישג לכל העיר מכיוון שאי אפשר להפריד את השחמט מהמדע והתרבות".

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.