
עוד משנת 2001 נדונה התכנית להקמת תחנת הדלק, אולם מאחר והיזמים לא עמדו בהיתרים, ירדה התכנית, מעת לעת מסדר היום.
לפני מספר שנים עלתה התכנית מחדש, ונשלחה לאישורו של משרד התחבורה, אשר ביקש לתאם את התכנית מול חברת נתיבי ישראל.
בינתיים, יזמי התכנית גם התחייבו שלא יהיו להם טענות בעיכוב היתרי הבניה, והקמת התשתיות הנדרשות, ואף במידה ותידרש הקמת תשתית לשירות התחנה, הם אלו שיישאו בהוצאות הנדרשות עבורה.
כאמור, בשלב זה, התכנית תועלה מחדש אל שולחן הועדה, כשהפעם ימתינו הגורמים המעורבים בהקמת התחנה ואישורה, בהיתר הנדרש ממשרד התחבורה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה