

ביום שלישי 30/8/16 בין השעות 09:00 – 20:00 ייחסם רחוב הרצל בקטע הרחובות יעקובי (צומת אושיות) – דהרי (דהרי זה רחוב אחד דרומית לצומת אושיות) בכיוון התנועה לצומת בילו.
לצורך שדרוג מערכת הביוב.
במקום צפויים עומסי תנועה כבדים ולכן מומלץ ליוצאים מהעיר לכיוון דרום.
לנסוע דרך שכונת רחובות החדשה או קבוצת שילר
ולבאים ממזרח לנסוע דרך העוקף המזרחי.
מאגד נמסר
התנועה לכיוון צומת ביל״ו תופנה למעקף דרך יעקבי בנארי והולצברג
ויהיו שיבושים קשים בתחבורה הציבורית

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה