
ישיבת מועצת העירייה נתנה אתמול (רביעי 31/8) אור ירוק לבקשה העתידה להיות מונחת בקרוב על שולחן משרד הפנים, ועניינה הקמת ועדת גבולות על סיפוח שטח הנמצא בתחום שיפוטו של כפר ביל"ו.
מדובר בשטח המשתרע על פני 199 דונמים, ונמצא, על פי בדיקת העירייה, תחת בעלות של רשות מקרקעי ישראל.
השטח נמצא תחת תחום שיפוטו של המושב, כשבעיריית רחובות מבקשים כעת להקים ועדת גבולות, אשר תדון בבקשה לסיפוח השטח.
"מדובר בעתודת קרקע, העתידה להיות זו שתיישם את ביצוע תכנית פינוי בינוי בשכונת אושיות", הסבירו בעירייה את הבקשה, אשר אין עליה כאמור כל הסכמה מהצד השני, והיא עתידה לייצר בעוד מספר חודשים, עם הגעתה לשולחן הועדה, עוד גלגולים רבים בדרך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה