
מדוע מתאפשרת תנועת כלי רכב כבדים (קרי משאיות) בשעות הלילה
מכיוון כפר גבירול אל ההולנדית בואך שוק סיטונאי/יפאורה/סופרים
ובצד השני מכיוון נווה עמית יש שלט שלא מאפשר מעבר כלי רכב כבדים בין 23:00 ל6 בבוקר?
הרי מישהו חשב שמלבד הרעש בלילה זה סיכון לעבור עם משאיות ברחוב הצר בגבירול?
האם דין שכונה שבה מתגוררים בעלי השפעה וממון שונה מדין שכונה שהיא כמעט ההיפך הגמור?
ולמה הבניינים הסמוכים לכביש המחבר בהולנדית צריכים לסבול מהרעש בלילות ושגם אותם יסכנו משאיות?
אודה לכם אם תבדקו את העניין ושהוא יסודר לטובת כולם
(הרי הציר של המחלף החדש נפתח ויכול לפתור בכלל את נושא מעבר כלי רכב כבדים שלא דרך השכונות המדוברות והרחובות צרים בתוכם(

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה