
שר החינוך נפתלי בנט נפגש ביום חמישי האחרון 8/9/16 עם חברי המשלחות האולימפיות למדעים אשר ייצגו את ישראל בארבעת האולימפיאדות שהתקיימו בקיץ האחרון, ואשר זכו ב-14 מדליות אולימפיות: 8 מדליות כסף ו- 6 מדליות ארד.
האולימפיאדות למדעים כוללות ארבעה תחומים: מתמטיקה (סין), פיזיקה (שוויץ), כימיה (גאורגיה), מדעי המחשב (רוסיה).
באולימפיאדה במתמטיקה השתתפו 2 תלמידי תיכון דה שליט ברחובות, התלמיד ירון ברודצקי אשר זכה במדליית כסף ובועז גוברמן שזכה במדליית ארד.

האולימפיאדה במתמטיקה התקיימה בעיר הונג - קונג שבסין, ובסיומה זכתה נבחרת ישראל במתמטיקה בראשות המאמן לב רדיזיוילוובסקי הכוללת 6 תלמידים.
ב- 6 מדליות בינלאומיות בהן, 3 מדליות כסף ו- 3 מדליית ארד.
האולימפיאדה הבינלאומית במתמטיקה כללה 109 מדינות. וישראל זכתה במקום ה- 22 המכובד.
שר החינוך נפתלי בנט:
"דור העתיד של מדינת ישראל: השתתפותכם באולימפיאדות הבינלאומיות וזכייתכם בהישגים הן מקור גאווה לכולנו.
אני בטוח שתלמידי ותלמידות ישראל רואים בכם מודל במצוינות, במוטיבציה להצליח, בהתמדה ובנחישות.
אני גאה בתלמידים ובמאמנים על ההשקעה, על הרצינות ועל הכבוד שהביאו למדינת ישראל".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.