שוטרי יחידת להב 433 עצרו שלושה תושבי תל שבע מהפזורה הבדואית בדרום, בחשד שהשתייכו לכנופיית גנבי כלי רכב. על פי החשד השלושה גנבו עשרות כלי רכב ברחובות וביישובם נוספים באזור (ראשון בת ים וחולון). במידע שהחל להצטבר במשטרה הראה שהרכב הפופולארי לגניבה חזר להיות סובארו ממודל ישן, כאשר מירב כלי הרכב מדגם סובארו נגנבו מחניונים. למשטרה הגיע מידע על החשודים ובחיפוש בביתם של החשודים נמצאו פריטים רבים שלפי החשד נמצאו ברכבים שגנבו. ובחקירה ראשונה התברר שהסיבה לעלייה בגניבות הרכב מסוג סובארו הוא ביקוש לחלקי חילוף לסובארו בשטחי יהודה ושומרון
כתבה נוספת ומורחבת ניתן לקרא גם במעריב
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/407/924.html
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.