
מכבי רחובות בכדורסל אשר עלתה השנה לליגה הלאומית, החלה את משחקי הליגה הלאומית, כאשר בשלב זה מתקיימים משחקי גביע איגוד הליגה הלאומית.
במשחק הראשון במסגרת שמינית הגמר הפתיעה רחובות את הקבוצה החזקה הפועל באר שבע
ובשניות הסיום שחקן רחובות מרקיז אדיסון קולע שלשה והמשחק מסתיים בתיקו 61 – 61 והקבוצות נכנסו להארכה.
ובסיום הארכה התוצאה הייתה 70 – 65 לרחובות,
והעלה את רחובות לשלב רבע הגמר בו תארח את מכבי הוד השרון.
קלעו לרחובות:
מרקיז אדיסון 20, אוון ייטס (15 רב') ויונתן לוי 13 כ"א, אופק חכמון וגור פורת 8 כ"א, ינעם אירם 6, גל איתן 2.
הכניסה חופשית.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.