













מתנה לחג: היום חמישי (22.9) החל מהשעה 12:00 בצהריים תתקיים חלוקת חינם של ירקות במתנ"ס קריית משה ברחובות. הציבור מוזמן!
כחלק מפעילות למשפחות נזקקות ובהובלתם של סגן ראש העירייה, מתן דיל ומנהל המתנ"ס השכונתי, גולן ביטון, יחולקו מחר בחינם טונות של ירקות לציבור הרחב.
כהכנה מוקדמת לחלוקה, הגיעו אתמול רביעי כ-500 בני נוער וילדים לשטחי הירק של עמותת הטוב והמיטיב בראשות סנדי קולב, כשהם משתלטים על פעולת הקטיף. "זהו עוד מיזם מבורך לשיתוף פעולה של הסופר החברתי, החינוכי והקהילתי המשלב בתוכו נתינה וערכים למען החברה", אמר ביטון.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה