

ערב שבת,
אני מסיים כעת ביקור מרגש וקשה באושוויץ עם תלמידי כיתה י״ב, מבית הספר למדעים ברחובות.
העיניים של כולם עדיין לחות והמחשבות מתרוצצות.
מחשבות על מיליוני האנשים שנטבחו כאן ממש במקום הזה רק לפני קצת יותר מ-70 שנה,
אלה שלא זכו לשרוד כמו אבא שלי שייקה, ניצול גטו ״שירזד״.
מחשבות על ניצולי השואה במועדון ״עמך״ ברחובות שאותו אני מלווה כבר שנים ארוכות .
ניצולים שמתמודדים יום יום עם הטראומה שעברו.
מחשבות על עם ישראל ומדינת ישראל שעם נוער נפלא,
רגיש וערכי כמו שיש לנו ברחובות,
תדע למנוע כל ניסיון לשואה נוספת.
לזכור ולא לשכוח!
שבת שלום
זהר בלום
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה