
הנוער העובד והלומד ברחובות המונה 3 סניפים ערכו בשבוע שעבר את "מבצע תפוח בדבש" המסורתי, במסגרתו חילקו החניכים לעוברי אורח תפוח בדבש וגלויות "שנה טובה" מעשה ידיהם. החלוקה התבצעה בשכונות הסמוכות למוקדי הפעילות, במרכזים המסחריים ברחובות החדשה, ברחובות ההולנדית ובשכונת היובל.
אחת הקבוצות הגיעה לבית אבות לחלוקת גלויות "שנה טובה" ייחודיות לוטרנים, עולים מברה"מ, אשר התרגשו מהמחווה וקבוצה נוספת הצטרפה לוועד תושבי ההולנדית בחלוקת סלי מזון לחג.
תנועת הנוער העובד והלומד מאחלת שנה טובה של אושר,יצירה והצלחה לכל תושבי העיר
*למעוניינים להצטרף לפעילות התנועה ניתן ליצור קשר עם טליה רכזת הפעילות 054-2868979

חלוקת מזון ברחובות ההולנדית -הנוער העובד והלומד
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.