
מבצע החסד, אשר הפך למסורת בבית הספר אמי"ת המר נמשך במהלך השבועות האחרונים, במהלכם התרימו הילדים למעלה מ-10 אלפים שקלים, בהם קנו מוצרים בסיסיים לחג, על מנת לעזור בנשיאת עול ההוצאות הכבד של החג לזקוקים לכך.
בהפנינג של האריזה הכינו תלמידי ביה"ס 200 מארזי מזון ל - 200 משפחות, כאשר חצר בית הספר כוסתה כולה בארגזים ומוצרי מזון.
הפרויקט הגיע לסיומו בהעמסת הארגזים לחלוקה ברחבי העיר. במהלך המבצע ליוו את התלמידים המחנכים נתנאל פרץ ודניאל זזוט, בשיתוף גרעין המורים 'מורשת יעקב' משכונת אושיות בעיר.
"מדהים לראות את מסירות הנפש של חברי הגרעין ותלמידי ביה"ס למען עם ישראל, שנזכה תמיד להיות בצד הנותן".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה